Buildery

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pon, 13 Sty 2003, 16:37:23 CET

On Mon, Jan 13, 2003 at 04:13:50PM +0100, wrobell wrote:
> On Mon, Jan 13, 2003 at 04:03:44PM +0100, Witold Filipczyk wrote:
> [...]
>
> Mógłbyś w takim razie pochwalić się takim systemem testowym? Który
> realizuje to co napisałeś?

Napisać to to jest minuta osiem.

zmiana w CVSie (zmiana Release || zmiana Version || coś jeszcze) -> request SRPM
builder -bs pakiet.spec -> zbudowany SRPM
cp pakiet.src.rpm SRPMS/
for arch in $ARCHS
do
    ln -s SRPMS/pakiet.spec $arch/pakiet.spec
done # pakiet dodany do kolejki

#builder
# weź pierwszy pakiet z kolejki
while :
do
  pakiet = `ls -t $arch | head -1`
  if [ "$pakiet" ]
    then
	  mv $pakiet BUDOWANE/
	  build BUDOWANE/$pakiet
      rm BUDOWANE/$pakiet
    else sleep 60
    fi
done

skrypt build zajmuje się resztą - budowaniem, logami, itd

W czym jest problem?

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>