Koncert krwi dla chonorowych dawców .. Ra

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 12 Sty 2003, 23:34:56 CET

Dnia Sunday 12 of January 2003 21:36, Tomasz Kłoczko napisał:

> Za trzy lata ..
>
> kloczek
> PS. chcesz zmienić ten termin czy tylko porosu chcesz sie podroczyć
> i/lub nie wiesz co możesz zrobić ?

Nie chcę się droczyć - szkoda czasu Twojego i mojego. A co mogę zrobić...

> (a możesz choćby zajrzeć do plików TODO w module pld-builder ..
> pomyśleć nad tym .. popróbować coś zrobić/podyskutować choćby).

... oprócz paru TODO niczego nie znalazłem w pld-builder. Nawet nie wiem,
na jakich zasadach odbywało się to dotychczas. I w czym to ma być
napisane? Niestety nie jestem programistą (i dobrze mi z tym) oraz unikam
nauki kodowania jak ognia...

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/