SPECS: XFree86.spec (HEAD)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 13 Sty 2003, 00:30:29 CET

Dnia 2003.01.13 00:08 wrobell napisał(a):
> lepiej nie.
>
> http://www.faqs.org/faqs/x-faq/Intel-Unix-X-faq/
>
> jest tego deko implementacji i pozostawienie prefixu /usr/X11R6
> ma sens; zostawia pewne pole do manewru ludziom, ktorzy nie tylko
> implementacje z xfree86 uzywaja (chocby potencjalnie)

Bleee, to ja naprawdę sam nie wiem, jutro cofne zmianę, bo widzę,
że większości się to nie podoba. Ale Qrczak na ircu mówił, że
samo XFree bez aplikacji trzymane osobno to tez bez sensu, a z kolei
wiemy, ze wszystkie w /usr/X11R6 też jest powalone. Jak narazie to
same sprzeczności. Za mała ma wiedza by walczyć i upierać sie , że
tak jest dobrze. Niech mądrzejsi decydują.

				Artur