Nie diałające dia

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pon, 13 Sty 2003, 11:28:12 CET

Dnia pią 10. styczeń 2003 15:44, Tomasz Kłoczko napisał:
[CIACH]
> Jeżeli przy tym nie ma nadal uruchomionego gconfd (nie dziene że bez tego
> dia nie chce ruszyć) to przepuść przez strace -f gconfd i przyjrzyj się
> dlaczego to nie chce sie uruchamiać.
Ale - pisałem już kilka razy - nawet jak z palca odpalę gconfd, to dia również
się wysypuje w dokładnie taki sam sposób. Co więc da mi to, że przepuszczę
przez strace -f gconfd ??? To wygląda na błąd w samym dia - po pierwsze nie
uruchamia gconfd (a twierdzisz, ze powinno), a po drugie - niezależnie czy
gconfd jest uruchomione czy nie, wysypuje się przy próbie wstawienia
jakiegokolwiek symbolu z zestawu innego niż Civil ....
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl