Nie diałające dia

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 14 Sty 2003, 10:23:29 CET

Dnia pon 13. styczeń 2003 11:35, Tomasz Kłoczko napisał:
[CIACH]
> Jeszcze raz: nie mam możliwości obsrwowania przypadku wktórym dia nie
> działa. Wysil poprostu sam nieco szare komórki i spróbuj poszukać przyczyn
> ..
> Nic więcej na tym etapie nie jestem w stanie pomóc.
OK, popróbuję jeszcze. W każdym razie nawet ręczna kompilacja ze źródeł nie
daje działającego dia. W takim razie pytanie - jaką dokładnie masz wersję dia
(u mnie dia-0.90-4 na i586 i na i686) ? Dystrybucyjna czy ręcznie kompilowana
? Na jaką architekturę ? Bo na i586 i na i686 zachowuje się to identycznie
....... Acha - no i jeszcze ewentualnie ten nieszczęsny gconfd co to ma się
uruchamiać z dia (jesteś pewien że ma się uruchomić ?) - ja mam wersję
GConf-1.0.9-7 na i586 i na i686. A Ty ? Może tą metodą dojdziemy co i jak -
bo w czymś musi być różnica, że u Ciebie działa, a innym nie ....
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl