Buildery

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 14 Sty 2003, 11:07:59 CET

On Tue, Jan 14, 2003 at 11:02:21AM +0100, Witold Filipczyk wrote:
> Mistrzu ustaw kodowanie w muttcie, bo kaszanę robisz.
Prosze.
> BTW, mógłby ktoś zmienić domyślną konfigurację.
> Jeśli coś piszę, to właśnie pięciolinijkowce.
A teraz Ty mi powiedz jak to sie ma do Twojego poprzedniego posta ?

http://www.bpfh.net/simes/computing/chroot-break.html

> Poza bardzo konstruktywnym "pierdolisz jak potłuczony" nie słuszałem,
> i nie przeczytałem jeszcze, co jest złego w tym schemacie.
To ze jest nie na temat zajmujesz sie poprostu tym co nie
jest istotne. To co ty proponujesz moze byc zrealizowane
banalnie prosto jesli sie juz ma para-builder.

Choc nadal nie ma powodu zeby tego robic bo po co ?

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.