Nie diałające dia

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Śro, 15 Sty 2003, 08:57:50 CET

Dnia wto 14. styczeń 2003 16:48, Tomasz Kłoczko napisał:

> To nie o to chdzi. Zauważ, że ja używam takze dia z dystrybucji tak samo
> jak zapewne Ty i inni którzy mieli jak takze nie mieli kłopotów z dia.
> Kwestia jest w tym, że owo padanie dia objawia się w otoczeniu konkretnego
> zestau pakietów (dalej .. także tylko z dystrybucyjnego zestawu).
Mogę w takim razie poprosić o rpm -qa > zestaw.txt ? Porównam sobie ......
Jeszcze dwie rzeczy - na jakiej architekturze Ci to działa (i386, i586, i686
czy inna ?) i czy masz zainstalowane i używasz Gnome (bo ja Gnome w zasadzie
nie - to się dzieje pod KDE).
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl