Propozycja - falszywy kernel

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Śro, 15 Sty 2003, 09:47:23 CET

On Wednesday 15 January 2003 08:49, Witek Kręcicki wrote:

> kernel duzo miejsca zajmuje?
tak - duzo zajmuje

> Więcej miejsca zajmują nagłówki pakietów.
???? - demagogia
[ciach..]

> podział na podpakiety jest bezsensowny wogóle, trzeba by sprawdzac
> zależności za każdym razem, robota która nie ma sensu
jak przy wszystkich pakietach

> po co? aż tak dużo kernel zajmuje? jak komuś dużo zajmuje to może
> sobie jakieś niepotrzebne moduły usunąć
moze, ale wiekszosc woli zarzadzac pakietami, a nie przez rm -rf,chocby
ze wzgledu na robienie upgrade'ow

> po raz kolejny - po co?
z tego samego powodu z jakiego inne projekty dzieli sie na podpakiety

> napewno nie dlatego, żeby mniej miejsca /lib/`uname -r`/modules
> zajmowalo. Od tego jest rm -Rf
zamiast stwierdzenia "na pewno" o innych ludziach, lepiej byo
stwierdzic: ja rekompiluje kernel poniewaz.......

> WK

qwark