kdenetwork.spec

Czw, 16 Sty 2003, 22:51:46 CET

> Dnia Thursday 16 of January 2003 22:24, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
> (...)
>
> Przeczytałes mój post??

Ktory ?
Po co pytasz, dkoro sam wiesz lepiej ?
(przyczyny wyciecia tlumaczen koreanskich w 3.1 w twoich postach nie
znalazlem)

> A na head to jest rozwiązane??

Autokonfig lisy ? Jakos jest. Jest tez wydzielony pakiet i cos z tym trzeba
zrobic - np. dac obsoletes, jesli nie bedzie to wspierane.

> Widziałeś w ogóle jak się zachowuje menu g2 oparte o vfolders, gdy czyta
> tradycyjne menu KDE? (Apropos Gnome2 przystaje/jest so/w RA??) Gdybys

Wlasnie napisalem, ze nie mam mozliwosci tego obejrzec. Chyba, ze mi powiesz
jak to zainstalowac na *czystym Ra* (bez wyinstalowywania czegokolwiek z Ra)
Nie mam maszynki do eksperymentow. A na chrooty mi brakuje dyskow.
Pojedyncze aplikacje moge sobie posprawdzac z LD_PRELOAD, ale KDE / GNOME
raczej w ten sposob sobie nie pouzywam ;)

  phone (48)(58) 347 14 61