aplikacje WWW

Krzysztof Osetek kosetek w celinternet.pl
Pią, 17 Sty 2003, 16:28:41 CET

----- Original Message -----
From: "Jacek Rembisz" <jr178783 w zodiac.mimuw.edu.pl>
To: <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Friday, January 17, 2003 3:57 PM
Subject: aplikacje WWW

> Postanowiłem zapakować Phorum; jest to php-owa aplikacja WWW.
> Pomyślałem trochę gdzie to umieścić i postanowiłem sprawdzić
> jak sprawa wygląda z innymi  tego typu aplikacjami.

Z gory mowie nie jestem developerem - jestem koderem PHP
(i wlasnie z wzgledu na PHP 4.3 czytam teraz pld-devel-pl)
i nie potrafie zrozumiec po co wogole pakowac tego typu rzeczy
do rpmow? zeby dolozyc tylko kilka paczek do dystrybucji czy co?
Rozumiem PEAR - biblioteka , ale gotowe skrypty?
Jaka jest roznica w rozpakowaniu normalnego tar czy gzipa, a
zainstalowaniu tych skryptow z rpma?
no i co mnie nururtuje - jak z rpma chcesz to instalowac dla kilku
roznych stron ktore hostujesz?
nie chce zebys pomyslal ze sie czepiam or sth - po prostu nie widze
kozysci z pakowania do rpmow czegos co dla kazdego usera i tak
sie moze zmieniac - chociazby tak trywialna rzecz jak dostep do bazy
danych (przyznaje, ze nie znam obecnego rozwoju
Phorum - nie wiem jak sie je dostosowuje do uzytkownika)?

pozdrawiam
Krzysiek Osetek