aplikacje WWW

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 17 Sty 2003, 16:49:24 CET

On Fri, Jan 17, 2003 at 04:41:27PM +0100, Tomek Orzechowski wrote:

> Możliwość weryfikacji zawartości i praw do plików (rpm -V), możliwość
> łatwego pilnowania zależności, łatwa aktualizacja.

> Fakt. Ale jeśli na serwerze ma się jedną stronę to takie pakiety są w
> sam raz. W dużych systemach nie sprawdzają się. Choć są wyjątki.
Moze rpm powinien miec taka opcie :

rpm --adddependency "my_fuck_up_module on kernel-2.4.18"

ktora mozna by uniewaznic przy urzyciu --no_additional_dependences
Co jednoczesnie by te zaleznosci usuwalo.

LD.
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.