Proste i szybkie budowanie - distcc

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pią, 17 Sty 2003, 20:58:22 CET

On Fri, Jan 17, 2003 at 06:29:09PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Nie sądzę.

Łatwo i make deps to moje wstawki, ale pisałeś, że powinno się dać
http://lists.pld-linux.org/index.cgi?19:msn:28717:200211:pfkedciaackgihailhin
Pytanie jest:
Jaki jest algorytm postępowania, żeby przerabiać pakiety na -j?

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>