Koncert krwi dla chonorowych dawców .. Ra

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Sob, 18 Sty 2003, 15:50:14 CET

On Fri, Jan 17, 2003 at 10:04:34PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Podam .. rząd wielkości jest nie znany ..
> No nie wymagaj odemnie żebym bawił się we wróżkę :)
> Może i różne rzeczy umię .. na pewno sporej ilosci rzeczy także nia umię
> ale umiejętniści prekognicyjnych niestety nie mam :)

Oglądałem kiedyś w telewizji wywiad z szefem Intela, tym od prawa Moore'a.
I on powiedział taki tekst:
Najlepszym sposobem przewidzenia przyszłości jest wymyśleć ją.

No to wymyślamy.
Rozwój PLD podobnie do OpenBSD.
Kilka linii rozwojowych, co dwa, trzy, cztery bądź sześć miesięcy stable.
Okres jest do ustalenia, w każdym bądź razie dzielnik dwunastki.
Po pewnym czasie prace nad najstarszą linią rozwojową zostają wstrzymane.

To czego potrzeba to miejsce na FTPe i w CVSie.
Potencjalne buildery są.

Wątek buildery umarł śmiercią naturalną.
Napiszę tylko, że w CVSie w module builder_ng jest działająca
(po niewielkich modyfikacjach na pewno) implementacja parallel buildera.
W wątku buildery zaproponowałem też w jaki sposób utrzymywać spójność na FTPe.
Przeszło to bez komentarza.

Przydałby się ktoś to popędzałby developerów do pracy i dbał o dotrzymywanie
terminów.  Zgodzicie się chyba ze mną, że najlepszą osobą na to miejsce
jest znana ze zdolności organizatorskich Skobi (Marzena, Agnieszka to też
bardzo ładne imię).
Zdaję sobie sprawę, że w soboty mało ludzi to czyta.  Następnym razem
napiszę w środku tygodnia.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>