PLD-doc: uid_gid.db.txt (HEAD)

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Sob, 18 Sty 2003, 17:35:15 CET

Dnia Sat, 18 Jan 2003 17:27:32 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko napisał(a):

>No nie ma bo np. bind go dodaje/usuwa w %post/%postun :)
>Tak samo jak w bind trzeba to zrobić w pdnsd i pdns. Zapewne maradns i
>inne też mogłby używać tego iud/gid, a w uid_gid.db.txt mozanby tylko
>skorygować że named jest używany w większej ilsci pakietów :)

Jak zobaczyłem tego commita to właśnie chciałem napisać, że można by zrobić
jednego, standardowego użyszkodnika dla wszystkich demonów dnsowych. Może
nawiemy go jakoś inaczej niż "named", bo ten kojaży się z konkretnym
serwerem ? ;-) Taka kosmetyka..

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org - www.zytek.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!