gnome-libs i położenie plików

Nie, 19 Sty 2003, 00:43:44 CET

On Sat, 18 Jan 2003, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Dnia Saturday 18 of January 2003 22:24, Tomasz Kłoczko napisał:
> (...)

> Jeżeli Cię dobrze wcześniej zrozumiałem - to applnkdir/pixmapsdir mają być
> niezależne od prefixu?

Tak. I jeżeli gdzieś lokalnie w specu jest to definiowane to powinno to
też wylecieć.

> Dla mnie znaczy to, że jeżeli w specu zmienię prefix na np. /opt a w
> ~/.rpmmacros zdefiniuję sobie pixmapsdir jako np.
> "/usr/kosmos/mars/obrazki" (abstrahując od FHS) - to pakiet ma się
> zbudować. (?) Tak własnie jest teraz zrobione kde-3.1. Wycięcie
> cytowanych wyżej linijek i stwierdzenie, że "i tak wszystko przenosimy
> itd." chyba nie rozwiązuje sprawy?

Kwestia w tym że %{pixmapsdir} czy %{_applnkdir} nie są uzywane eyłacznie
np. pzrez KDE czy GNOME i są to katalogi które jeżeli jzu to zminiać może
meieć sens ale po tym powinno być pzrebudowane wszystko co teg oużywa.