PLD-doc: uid_gid.db.txt (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 19 Sty 2003, 15:36:03 CET

On Sun, Jan 19, 2003 at 14:57:14 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Niestety indianin nic o tj sztywności nei wiedzieć i przy %postun wykonać:
>
> %postun
> /sbin/ldconfig
> if [ "$1" = "0" ]; then
>         /usr/sbin/userdel http
>         /usr/sbin/groupdel http
> fi

To zajrzyj sobie w pakiecie setup do plików passwd i group pod pozycje
oznaczone numerkiem 51 i wyjaśnij mi, czemu instalacja i deinstalacja
jakiegoś programu zmienia zasoby. Możesz poszukać winnego, jeśli Ci to
przeszkadza, możesz sam naprawić. Ja indiańca nigdy instalował nie będę,
więc ruszać niczego z tego nie będę, tym bardziej że mam odmienne
zdanie w tej kwestii.

> Zapewe oponować mogliby Ci którzy tego uzwyaja .. a tych jest mało :)
> Tak czy inaczje http:http to i tak nie to co tu być powinno.

A co? Mój master-użytkownik jest w grupie http po to, by mógł dokonywać
zmian w konfiguracji wwwoffle i w obrębie jego spoola bez konieczności
posługiwania się kontem wszechwładnego.

> Tym samym odpowidź sobie na to jak zapewnissz obecność konkretnego
> użytkownika i grupy dla danego pakietu w trakcie jefgo instalacji ?

Jest w domyślnej instalacji, więc mogę się podziewać, że będzie. Jak
ktoś sobie w systemie zacznie takie rzeczy wywalać, to ma świadomość
konsekwencji.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...