gnome-libs i położe

Nie, 19 Sty 2003, 22:15:14 CET

> Powiem tak.  Sprawa się rypła.  Trzeba przenieść XFree86 do /usr,
> bo pakiety korzystające z xmkmf będą się chciały instalować w /usr/X11R6.
> Nie ma sensu tego teraz odkręcać.

Ja bym powiedzial, ze ktos dal ciala z testowaniem w nest.

BTW, bardziej od przenoszenia *binarek* do /usr nie podoba mi sie wrzucanie
manow X-owych do /usr/share/man. Zwlaszcza tych wielkich sekcji: 1, 3.
Wszyscy, ktorzy korzystaja z tego przez bezposrednie przegladanie katalogu
przeklna autorow pomyslu...

> Idę spać :)
Moze powinienes chodzic wczesniej ? ;)

  phone (48)(58) 347 14 61