aplikacje WWW

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 20 Sty 2003, 15:25:02 CET

Dnia Friday 17 of January 2003 16:28, Krzysztof Osetek napisał:
> [...]
[...]
> no i co mnie nururtuje - jak z rpma chcesz to instalowac dla kilku
> roznych stron ktore hostujesz?

Linki! np. paczka instaluje się w /home/httpd/html/ pod własną nazwą. Jak
masz wiele domen, które "hostujesz" to pewnie masz dla nich osobne
katalogi i DocumentRooty. U mnie to wygląda tak:
[jack w pldworkstation html]$ ls -1
jack.eu.org
jdl.ltd.pl
last.one.pl
postaci
[...]
Pierwsze 3 widać, że są domenami, czwarte "aplikacją". Odpowiednie linki
do odpowiednich domen + configi w danych domenach i sprawa załatwiona -
prawda, że proste? ;)

A na resztę odpowiedzieli Ci inni...
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/