PLD-doc: pld-hardware-supported-list.txt (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 20 Sty 2003, 15:49:16 CET

On Mon, Jan 20, 2003 at 04:17:19PM +0100, Krzysiek Taraszka wrote:

> Tak, dopisz, bo kazdy madry admin sobie ew zalaczy w jadrze (dopisz z
> dopiskiem ze wlaczone w jadro, ale oficjalnie nie supportowane, bo jak
> wiadomo VIA stwarzalo problemy ...)

Tzn. które stwierdzenie będzie bardziej adekwatne: "no official support",
"officially not supported", "unofficially supported"?

I jeszcze jedno: czy lista "IDE" dotyczy samodzielnych kontrolerów
(wsadzanych przez niektórych producentów na płyty, ale istniejących
także jako oddzielne karty), czy także układów będących częścią
"zintegrowanych" chipsetów płyt głównych?

> Aham, i pisane bylo z mysla o Ra.
> Hmm, gdzies w domu mam nowsza wersje tego czegos :)

Dopisz.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/