SPECS: pth.spec (HEAD)

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 21 Sty 2003, 10:43:28 CET

On Tue, Jan 21, 2003 at 10:25:43AM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> Coś więcej? strace czy komunikaty błędów?
W strace to wychodziło, ale było dość trudne do znalezienia (na listach
jabbera się przez miesiąc głowili w czym problem, zanim ja to
znalazłem).

W każdym razie ja nie mam zamiaru znowu się w to pakować i szukać tego
błędu.

Jest wogole jakiś powód dlaczego mielibyśmy mieć nowsze pth (poza tym że
jest nowsze)? Najwyraźniej projekt jest martwy, skoro od dłuższego czasu
nic nowszego niż 1.4.1 nie wyszło, mimo że w 1.4.1 jest oczywisty bug.

Pozdrowienia,
	Jacek