psuja!

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Czw, 23 Sty 2003, 07:40:34 CET

[Wednesday, 22 January 2003], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Używam tej od momentu kiedy tylko pojawił się pakeit. Bez najmniejsyzch
> zakłuceń. Więcej .. działa nareszcie szybko kasowanie listów w folderze
> jeżeli były powątkowane.
u mnie wywalalo sie na sig11 zawsze na tym samym mailu.

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.