upgrade CVS-a w Ra.

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Czw, 23 Sty 2003, 16:38:11 CET

Rafal Cygnarowski wrote:

> Troche jest w tym racji, ale popatrz na to z drugiej strony: czy jak
> robisz upgrade np. apacha i ma nowy config, to zagladasz co sie zmienilo
> i poprawiasz, czy liczylbys raczej na to, ze zrobi sie to automagicznie?

W Apache na ogół mam ruszony config i go automagicznie nie podmienia,
nowy jest jako *.rpmnew. Ale generalnie jest to ogólny problem z RPM-em
i configami. Jeśli nie jest ruszony, to go podmienia. A przecież mógł
być nie ruszony, bo defaulty były dobre. A nowe mogą nie pasować.

bart
--
"You understand, captain, this mission does not exist, nor will it ever exist."
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/