Krok po kroczku - tagowanie

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 24 Sty 2003, 23:54:40 CET

On Fri, 24 Jan 2003, Witold Filipczyk wrote:
> Wypadałoby powoli zacząć przygotowywać buildery Ac. Pierwszą,
> prawdopodobnie najistotniejszą sprawą jest tagowanie. Proponuję, żeby po
> każdej zmianie Release lub Version, lub czegoś jeszcze (czego?)
> następowało automatyczne tagowanie zasobów. Tagowanie takie
> następowałoby po commicie .speca, a więc źródła i patche powinny być
> commitowane wcześniej.

znowu odkrywanie ameryki....

> Tagiem byłoby %{Version}-%{Release}.
> Jakie znaki mogą a jakie nie mogą być częścią składową taga?

"-" nie może być.

> Czy tagować automatycznie z brancha DEVEL i innych branchy?

Wogóle nie tagować automatycznie.
Mi na ten przykład zdarzało się wiele razy podbijać release i potem
wrzucać tam poprawki. Bez podbijania już release. Inteligencja ludzka jest
tutaj najlepszym automatem....

> Jakie jest (powinno być) domyślne zachowanie buildera w przypadku
> budowania z brancha, gdy nie ma źródeł w branchu?

Takie jak teraz.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...