Krok po kroczku - tagowanie

Sob, 25 Sty 2003, 19:30:06 CET

On Sat, 25 Jan 2003, Robert J. Wozny wrote:
[..]
> Tomku, ale jezeli zrobic infrastrukture, ktora sama sciaga i wrzuca
> plik i zamiast do CVS'a to by robila to do jakiegos katalogu ?
> [wiem, plik moze byc branchowany, tagowany, cokolwiek innego]
> do tego katalogu dostep rw mialby tylko automat (?) katalog bylby
> mirrowany na ftp?

Możnaby ale dzieki traktowaniu wszystkich plików jednolicie całosć jest
prostrza. Po drugie builder umozliwia nieposługiwanie się cvs tam gdzie
jest to możliwe (o iel jest url w Source/Patch).
Po trzecie: nic nie stoi na pzreszkodzie żeby obok cvs wystawić gdzieś
zasoby z SOURCEs na ftp i dorobić w builderze wsparcie do posługiwanai się
tym.

[..]
> na (2) - masz racje, z jednego miejsca [CVS] jest prosciej, latwiej...

TO IMHO jest tu przewązajace. Niemniej jezlei ktoś chce posługiwać sie tym
inaczje (dodatkowo) to nei widże żeby nie rozubowywać tego dalej :)
Także jak są osoby które chcą to rozbudowywać to prosze bardzo :)
Zamiana jednego na drugie raczje nie powinna mieć miejsca (na pewno nie do
momentu kiedi nowa metoda ciagnięcia plików SOURCES nie bedzie gotowa).

> a na (3) nie wiem co powiedziec? uwazasz ze szybciej sciagnac 150MB
> plik z CVS'u niz skopiowac przypadkiem z dysku obok ?

Oczywiście że nie.
Niemnij nie chciałbym żeby wszyscy musieli coś takiego posiadać.
To wszytko ni pownno (znowu) blokować rozwoju samego skryptu builder żeby
wspierać tego typu przypadki :)

> zalety powyzszego rozwiazna sa takie, ze misie modemowe moglyby sobie
> zmirrorowac SOURCES/distfiles na plytkach, przyniesc do domu i z CVS'u
> sciagac tylko md5/patche/*.init,cron czy inne
>
> zaleta2: to odchudzenie CVS'u - gdzie obecnie wiekszosc to wlasnie
> SOURCES tak ? - przy okazji zmniejszenie obciazenia? - pomysl o tym.

Tym się nie martw .. to jak na razie jest moje zmartwienie :)