Krok po kroczku - tagowanie

Robert J. Wozny speedy w pld-ppc.org
Sob, 25 Sty 2003, 23:14:09 CET

Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:

> [...]

mowa tu nie tylko o builderach na kontac, ale takze o builderach
"dysrybucyjnych" czy jak je tam nazwac - wlasna kopia tar'ow
niesciagana z CVS na pewno by obnizyla wymaganie pasma dla nich/ dla
serwera cvs
Poza tym, z tego co wiem, to buildery produkcyjne ciagna tylko z CVS'u
? nie korzystajac z url'i ze specow?

> Wydaje mi sie to dobrym pomyslem.
> - jesli kiedykolwiek zapadlaby decyzja o wyrzyceniu tar-ow z cvs-u na ftp -
>   to przyspieszyloby to i ulatwilo taka migracje
> - moze rozwiazaloby to problem tar-ow "znikajacych" z cvs-a...

po za tym... wyrzucenie tarow z cvs'u pozwolilo by zrobic cvs co
rpm/SOURCES  nie martwiac sie ze bedzie to trwalo 2 lata i ze w tym
czasie zapchamy cvs-pserver i trafimy na czarna liste 8=)

> Oj, chyba nie tylko. Niektorzy sie skarzyli na pliki znikajace z Attic. Ale
> moze to juz przeszlosc ?

ewentualnie pamietam jeszcze "kto do jasnej sciaga cale rpm/SOURCES na
sdi" blokujac dostep [waiting for cvs lock czy cos w tym rodzaju?]

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt