2.4.19 i problemy z wykrywanien PCI

Nie, 26 Sty 2003, 22:22:33 CET

> Mam sobie maszynke (słaby routerek, 3 sieciówki).
> Postanowiłem zainstalować tam iptables, a co za tym idzie 2.4.19 kernelka.
>
> [root w n48 radek]# rpm -qa | grep kernel
> kernel-2.4.19-2.8
>
> No i co mam (wycinek dmesg'a) :
>
> Linux version 2.4.19 (builder@) (gcc version 2.95.4 20010319 (prerelease))
> #1 Thu Nov 14 21:42:37 UTC 2002
[...]
> PCI: PCI BIOS revision 2.10 entry at 0xfdb31, last bus=0
> PCI: System does not support PCI
>             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Oczywiście system wspiera PCI, ma na PCI 3 sieciówki które działają cały
> czas na wcześniejszym :
[...]
> Dodam ze na 2.4.19 system wstaje (IDE sie podnosi i moduł ładuje bez
> problemów) lecz nie da się załadować sieciówek (logiczne skoro nie ma
> PCI). Chipset jest tu chyba problemem (na scalaku widnieje jakieś VA), ale
> jeśli wcześniejszy kernel wspierał to późniejsze jajeczko też powinno.

1. gwarancji nie ma. To jest zupelnie inny system. Z IDE i warstwa sieciowa
   mozna sie spodziewac podobnych roznic.
2. probowales jakichs wartosci paramertu "pci=" dla jadra ? Jak nie, to
   poprobuj (np. bios, nobios, conf1, conf2)
3. zdecydowanie piszesz na niewlasciwa liste (BTW: jak juz sie zdecydujesz
   zglosic problem na l-k, to sprawdz w archiwach czy ktos wczesniej
   podobnego nie zglaszal, bo mozesz zostac zbluzgany)

  phone (48)(58) 347 14 61