Konferencja

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 27 Sty 2003, 14:49:22 CET

On Mon, Jan 27, 2003 at 02:10:19PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Osobiście nie .. (ale ja nie o tym :) Łukasz jakbyś mógł podać jakieś info
> o tej konferencji (jakis URL czy coś koło tego :)
> Moze zreszta ktoś będzie chciał się wybrać osobiście (?) :)

Fak yt tam glownie po niemiecku napisali glaby jedne.
To taka duza w sumie konferencjia poswiecona Linuxowi i OSource.

Bedzie troche ludzi od jadra pewnie bedzie pewnie cale suse.

W zaszlym roku bylo podobno bardzo ciekawie nawet Iilad przyjechal :))

ma byc miedzy 10 a 13 lipca

ma byc polaczone z targami.
To jest lista wystawcow:
http://www.linuxtag.org/2003/de/exhibitor/exhibitors2002.html

odbywa sie to w Karlsruhe

Tu jest cos po angielsku:
http://www.linuxtag.org/2003/de/conferences/cfp.html

ld
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.