ds.o [OFTOPIC]

Andrzej Krzysztofowicz ankry w mifgate.mif.pg.gda.pl
Pon, 27 Sty 2003, 23:21:42 CET

> Tak - opowiadali jaką miałeś minę jak to zobaczyłeś :D

Prawde mowiac nieszczegolnie sie zdziwilem. Juz mi sie kiedys zdarzylo ostro
przyblokowac system zbyt obfitym logowaniem sieci.

> IMHO tak.
> Mam router, który chodzi na takim jajku. Ruch jest kilka razy 100Mbit.
> Aktualnie mam 250Mbit, a szczyt jest wieczorem.

Pusc "ipchains -I input 1 -l", jesli nie boisz sie takiego efektu...

Moim zdaniem byl to przyklad OOM w kernelu. Bufory, kolejkowanie przerwan,
czort wie gdzie to jest zle obslugiwane.
Sadze, ze w 2.4 powinno byc z tym lepiej. Ale pieniedzy bym na to nie
postawil :)

  tel.  (0-58) 347 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej