tin.spec

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pon, 27 Sty 2003, 23:21:58 CET

On Mon, 27 Jan 2003, Radoslaw Zielinski wrote:

> Cześć,
>
> Miałbyś coś przeciwko dodaniu --enable-curses i --with-screen=ncurses do
> tin.spec?  Z tymi ustawieniami kolor tekstu pozostaje taki sam, jak na
> terminalu (u mnie "xterm*foreground: Wheat"), zamiast domyślnego białego.

Witam.
Osobiscie nie mam nic przeciwko, wrecz przeciwnie.
Daje CC na pld-devil, niech sie ewentualnie inni tinuserzy wypowiedza,
moze sa przyzwyczajeni do obecnej konfiguracji.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl