URLe sourceforge raz jeszcze

Wto, 28 Sty 2003, 10:11:12 CET

> [...]
> z prdownloads, bo te są nieużywalne spoza buildera/notifiera
> z odpowiednim plikiem mirrors.
>
> $ host dl.sourceforge.net
> dl.sourceforge.net has address 195.176.255.8
> dl.sourceforge.net has address 204.157.3.229
> dl.sourceforge.net has address 128.101.80.130
> dl.sourceforge.net has address 140.99.102.30
> dl.sourceforge.net has address 152.2.210.121
> dl.sourceforge.net has address 193.190.198.97
> dl.sourceforge.net has address 195.113.161.88
> $ host ftp.sourceforge.net
> ftp.sourceforge.net is an alias for dl.sourceforge.net.
[...]
> URL-e wykorzystujące RR wyglądają tak:
> ftp://dl.sourceforge.net/pub/sourceforge/%{name}/
> http://dl.sourceforge.net/sourceforge/%{name}/
>
> Przy czym (właśnie sprawdziłem) po ftp odpowiada tylko unc i umn,

Czyli nie taki do konca porzadek ...

> a belnet się dziwnie zachowuje. Po http odpowiadają wszystkie.
>
> Dlatego proponuję jednak używać http, i używać wszędzie URL-i
> http://dl.sourceforge.net/sourceforge/%{name}/ .

Glowna zaleta serwerow ftp jest mozliwosc kontynuacji transmisji.
Jak to wyglada z tymi mirrorami po http ?
Pamietam, ze czesto bywaly z kontynuacja problemy.
Jesli wszystkie dzialajace pozwalaja na kontynuacje - to nie widze problemu.
Przy modemach mozliwosc wznawiania transmisji jest dosc istotna...

  phone (48)(58) 347 14 61