grupy pakietów w ra-updates

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Czw, 30 Sty 2003, 19:18:01 CET

Witam

Nie mogę się jakoś chwilowo dobrać do ftp, więc nie wiem czy to poldek
źle wyświetla, czy na builderach nie przetłumaczono grup:

$ poldek -n ra-updates-general --shcmd="ls -G FHS"
Wczytywanie ftp://ftp.pld.org.pl/dists/ra/updates/general/i686/packages.dir.gz...
Przeczytano 152 pakiety
Wczytywanie /home/users/gg/tmp/packages.dir.dbcache.var.lib.rpm.gz...
Przeczytano 813 pakietów
pakiet                                                                        grupa
FHS-2.2-3                                                                     Base
$ poldek -n ra --shcmd="ls -G FHS"
Wczytywanie ftp://ftp.pld.org.pl/dists/ra/PLD/i686/PLD/RPMS/packages.dir.gz...
Przeczytano 5532 pakiety
Wczytywanie /home/users/gg/tmp/packages.dir.dbcache.var.lib.rpm.gz...
Przeczytano 813 pakietów
pakiet                                                                        grupa
FHS-2.1-25                                                                    Podstawowe

Może ktoś to sprawdzić?

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \