KDE3.1

Marcin Kierus saruman w saruman.eu.org
Wto, 28 Sty 2003, 18:51:17 CET

Dnia wto 28. stycznia 2003 18:42, Adam Gorzkiewicz napisał:

> Natomiast jeśli o Ra chodzi to nie wiem, jak w Ra bedzie sie zachowywało
> qt/kde z prefixem /usr oraz jak zmiana qt na 3.1.1 wpłynie na aplikacje z
> Ra qt wymagające (kde-3.1 wymaga qt-3.1).
> Z powyzszych wzgledów osobiscie bym do Ra kde-3.1 nie wstawiał,
> tymbardziej, że ztcw to linia 3.0 jest cały czas rozwijana. Inna sprawa
> to przerzucenie 3.1 na HEAD.

Od kilku dni uzywam KDE 3.1rc7 skompilowanego pod RA i nie zaobserwowałem
większych problemów. Nie używam aplikacji spoza KDE, które korzystają z qt
więc na temat działania innych niż z KDE aplikacji nie mogę się wypowiedzieć.
Samo KDE bez problemu radzi sobie z prefix'em /usr

--
pozdrowienia
Marcin Kierus