PLD w pudełku

Artur Skura arturs w people.pl
Śro, 29 Sty 2003, 17:42:56 CET

Cześć,
Jest firma, która chce wydać PLD w pudełku z podręcznikiem i z
supportem.
Szukają:

1) osoby/osób do napisania podręcznika; powinno dać się to zrobić tak,
żeby można go było wydać na FDL czy czymś podobnym, żeby dystrybucja
na tym skorzystała

2) osoby/osób do działu supportu.

Nie rozmawiałem z nimi o szczegółach, zainteresowanym po prostu
przekażę kontakt.
Sprawą która dla mnie nie jest zupełnie oczywista jest prawo do nazwy.
Nie z prawnego punktu widzenia, bo podejrzewam że nikt nigdy nie
rejestrował trademarku, tylko jak Wy to czujecie. Czy publikowanie
oficjalnych obrazów ISO jako PLD jest OK czy nie, czy potrzebny jest
jakiś dopisek czy coś, żeby nikt nie czuł się pokrzywdzony.

Pozdrowienia,
Artur