SPECS: alsa-driver.spec (HEAD)

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 3 Lip 2003, 11:02:24 CEST

On Thu, 3 Jul 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Masz doswiadczenie z builderami ?
> Chcesz pomoc ?

Moment, zaden z Nas nie jest Tomkiem, ktory mial mnustwo wolnego czasu ...
Ale wykonanie ISO np. ze DC jest do osiagniecia w 5-6 dni
Ale TRZEBA CHCIEC ....
I to nie, za chcesz Ty, mmazur, djrzulf, misi3k, ja, czy jeszcze jedna osoba
ale to musi byc wspolny wysilek.
Ile pakietow jestes w stanie sprawdzic ?
100? 200? 500??

Dlatego uwazam, ze juz czas najwyzszy cos z tym zrobic ....

Moj projekt wypuszczenia na pocztku lipca preAC nie wypalil.
Wiec moze kozystajac z okresu wakacji doszslifujmy to co jest i na pocz.
wrzesnie wydajmy wreszcie o ile nie AC to cos co pozwoli ludziom pracowac

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}