sylpheed gtk2

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pią, 4 Lip 2003, 11:48:53 CEST

witam,

istnieje sobie bardzo nieoficjalna przeróbka sylpheeda, dodająca obsługe
gtk+2 (http://www.homa.ne.jp/~ashie/linux/sylpheed-gtk2.html)
Sprawuje się to bardzo dobrze i mimo wykorzystania xft, bardzo szybko.
Jedynym błędem który dostrzegłem jest przy zapytaniu o przejście do
następnej skrzynki, brak przejścia (po potwierdzeniu, nadal pozostajemy
w bierzącej skrzynce).

Przepisałem właśnie łatke pod kątem 0.9.2 i w związku z tym pytanie:
a) nie zawracać głowy,
b) branch sylpheed_gtk2_experimental
c) osobny spec sylpheed-gtk2

Prosiłbym o ewentualne sugestie na w/w temat.

pozdr.

freetz
--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]