Kernel 2.4.20 Cieciwy i PLD Ra

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pon, 7 Lip 2003, 15:49:42 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Chyba, ze masz reiserfs w wersji wspieranej przez 2.2. Ta wersja nie jest
> nigdy nie byly i mozliwe, ze nigdy nie bedzie stabilna na 2.4+.

Witam!

   Potwierdzam. Ja mam reiser'a z 2.2 (format 3.5) na jądrze 2.4 ...
działą, ale ostatnio zauważyłem, że po twardym resecie pliki mozilli
prefs.js zrobił się jakiś taki binarny. Na szczęście miałem kopie ...
Zmiana formatu nie jest aktualnie możliwa ze względu na brak czasu :)

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com