co zrobić, żeby athlon budował dla i586?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 10 Lip 2003, 23:26:30 CEST

Dnia 2003.07.10 23:14, michał sałaban napisał(a):
> ...bo mi się nie chce czekać aż moje kochane P133 po dobie pracy
> wypluje
> paczkę, która nie chce działać. a mam dostęp do athlona 1,4GHz z PLD
> na
> pokładzie, który po nocach stoi nieużywany i się starzeje ;)
>
> na razie zrobiłem tak:
[...]

Ja robie to tak:

rpmbuild -bb --target i586 nazwa_speca.spec

			Artur

ps. Zwykle się sprawdza w działaniu, ale są podobno zgrzyty przy
wykorzystywaniu plików statycznie linkowanych - ale nie znam się na tym.