poldek, rpm - brak czegoś

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Śro, 16 Lip 2003, 13:43:56 CEST

--->[Quoting Andrzej Zawadzki <zawadaa w wp.pl>:]

> Przy uaktualnieniu z NESTa sypnął mi się poldek i teraz wykłada się rpm
> z następującym komunikatem:
>
> poldek: relocation error: /lib/librpmio-4.3.so: undefined symbol: mpnfree
>
> Co muszę powrzucać ręcznie żeby poszło, czyli gdzie jest biblioteka z
> symbolem: mpnfree?

serek w beton:~:$ grep -r mpnfree /usr/lib/*
Plik binarny /usr/lib/libbeecrypt.so.6 pasuje do wzorca
Plik binarny /usr/lib/libbeecrypt.so.6.0.0 pasuje do wzorca

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info