Zieeew i co dalej?

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Śro, 23 Lip 2003, 11:59:08 CEST

--->[Quoting Robert Kurtys <bob w glog.pl>:]

> Poniewaz
> - jest dysponentem pld.org.pl

a nie to nie jest strona partii ludowo - demokratycznej?

> - -#- projektu pld na freshmeat

a ja sourceforge.

> - ze wzgledu na brak formalnych uregulowan wlasnosci "przymiotow" brak
> mozliwosci wymuszenia zaprzestania stosowania ich przez osoby
> nieuprawnione, albo co najmniej dlugie i niesmaczne korowody z tymze

ale przecież przyglądałem się temu co robi tomasz, i nie
ma on szans sam zrobić tego, co robi tutaj wspólnie
kilkadziesiąt osób... zatem teoretyzujesz.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info