Jajako 2.5.x i devfs

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 1 Cze 2003, 14:27:05 CEST

Witam!

Eksperymentuję z nowym kernelem 2.5.70 z naszych speców, ale jak to z
eksperymentami bywa, wystepują problemy. W tym, momencie głównym
podejzanym jest devfsd, który chyba nie do końca chce tworzyć nowe
wpisy w /dev. Wiget na IRC pisał mi co mam zrobic, ale przyznam, że nie
mam tego zapisanego a sesję irca mi zjadło po reboocie serwera, dlatego
jakby ktos miał doświadczenia w tej materii jakie poprawki trzeba
ponanosić, to chętnie wysłucham, ewentulanie co jest planowane zamiast
devfs (bo o tym też coś słyszałem)

			Artur