/home/services

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 4 Cze 2003, 03:07:34 CEST

Artur Skura wrote:

> Przy dodawaniu nowej wirtualki administrator i tak musi dopasować
> plik konfiguracyjny danej aplikacji, więc dopisze w httpd.conf
> przy odpowiedniej wirtualce Include /etc/aplikacja/plik.konf-wirtualka.
> Automatycznie nie wiem jak to zrobić (i czy by to w ogóle miało sens).

Mógłbyś podkręcić jasność? Mowa o aplikacjach pisanych w PHP, Perlu itd.
Dlaczego ich konfiguracja miałby być wczytywana w httpd.conf?
W ogóle sensowne rozwiązanie tego problemu w przypadku PHP jest straszną
rzeźbą.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/