SPECS: cosmosmash.spec (HEAD) eggdrop.spec (HEAD) php-pear-Net_DNS.spec (HEAD) php.spec (HEAD) txt2html.spec (HEAD)

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 11 Cze 2003, 23:56:28 CEST

On Wed, Jun 11, 2003 at 09:43:56AM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Tylko ostrożnie - te >20 patchy jest tam nie bez powodu, bez ich części
> php się buduje, ale coś jest nie tak (np. jakiś moduł wkompilowuje się
> statycznie, albo z bibliotekami jest linkowane libphp_common zamiast
> samego modułu).

Hmm... i póki co stoję w miejscu. Część patchy zaktualizowałem, ale
dwóch (-cpdf-fix i -odbc-fix) nie potrafię - ten język jest dla mnie nei
do końca zrozumiały, a taka aktualizacja 'na czuja' to raczej średni
pomysł.

A żeby było mało %configure wywala się w okolicach testowania db, z
bliżej niezrozumiałym dla mnie komunikatem (coś krzyczy o nagłówki, ale
o co mu dokładnie chodzi, to już nie wiem)...