Schizmatycznie

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Czw, 26 Cze 2003, 15:23:40 CEST

Dopiero niedawno dowiedziałem się o PLD-schiźmie no i mam
tzw. "mieszane uczucia".

Sposób odsunięcia kloczka od "zabawek" nie dał mu możliwości wycofania
się z tego "z twarzą", nie dał żadnego wpływu na obecny "ustrój" PLD.
Jakoś nie łapię, dlaczego nie zrobiliście tego jawnie... Moża
było np. przeprowadzić głosowanie nad zmianą ustroju.

Pomijając całą resztę: obecnie zarówno kloczek jak i "team" mają
poczucie własności do nazwy, domeny, loga, itp. I tu mogę zrozumieć
kloczka -- nikt go nawet nie pytał o zdanie.

Myślę, że warto usiąść na najbliższym zlocie i poważnie (wraz z kloczkiem)
pogadać o "ustroju" i sposobie uchwalenia go. Emocje już chyba opadły
wystarczająco :-)