ADM: cvs.pld.org.pl

Nie, 2 Mar 2003, 12:19:50 CET

On Sun, 2 Mar 2003, Przemysław Stanisław Knycz wrote:

> Można już commitować ?
>
> $ cvs ci ax25-tools.spec
> Cannot open /tmp/#cvs.files.lastdir.5787, stopped at
> /cvsroot/CVSROOT/commit_scan line 113, <ENTRIES> line 1. cvs server:
> Pre-commit check failed cvs [server aborted]: correct above errors
> first! cvs commit: saving log message in /tmp/cvsLDOmtJ

W starym repo /tmp/#cvs.files.lastdir* zawsze miałem sporo. Wyglada jakby
skrypt do generowanai commit logów nie usuwał tych plików a
teraz cvs-nserver jest jakios uczulony bardziej na obecnosć tych plików.

Czyli wyszedł właśnie kolejny babol :>
Trzeba poprawić skrypty do commit logów (prośba o pomoc).