irssi i perl

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 3 Mar 2003, 23:29:21 CET

Dnia Mon, Mar 03, 2003 at 02:35:45PM +0100, obywatel Radoslaw Zielinski popelnil:
> Adam Gorzkiewicz <adgor w isn.pl> [03-03-2003 14:13]:
> [...]
>
> Ja irssi nie używam, więc nie wiem -- poprawiałem jak leci.

hmm to widac. Jak juz poprawiasz jak leci to mozesz czaczac od nowa,
bo cos jest zle, mam najnowszego rpm i taki perl-Test-Harnness sie
umnie nie buduje.  znaczy ze albo musze miec jakoigos poprawionego
rpm, i Buildreq w perl-Test-Harness.spec wskazujacy na koniecznosc
zainstalowania rpm w wersi wiekszej rowne tej poprawionej. Albo
potrzebuje perla-5.8 ale wtedy tez powinienem miec BuildRed perl>5.8
anyway poprawiaj

ld
--
Łukasz Dobrek
Nie bawię się w jakieś klocki, że liście fruwają, słońce zachodzi,