eggdrop

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 22 Mar 2003, 00:38:57 CET

On Fri, Mar 21, 2003 at 07:14:15PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Dl;aczego trzeba ustawiać śceiżki które są używane w pakiecie
> dystrybucyjnym ? i/lub dlaczego te ścieżki nie moga być używane w wersji
> vanila pakeitu ? i/lub dlaczwego tzreba wiedzieć że nalezy to ustawić ?

Bo configure ma w nosie wszelkie parametry jakie mu się przekazuje
(chodzi mi o ścieżki --{bin,lib,..}dir. Nie wykorzystuje ich *nigdzie*.

> Nawet jeżeli to jest to błąd .. błąd który się powinno poprawiać, a nie
> obchodzić z przechodzeniem do porżadku dziennego nad tym że coś tam jest
> nie tak. Nie potrafisz dać sobie radę z jego rozwiązanie to zgłaszszasz
> sprawę na formu żeby inni się też temu przyjrzeli.

Zgłoszę to do deweloperów Eggdropa, może uwzględnią to w przyszłych
wersjach. A po drodze spróbuję coś wymęczyć, ale może być z tym
niełatwo, jako, że z C miałem naprawdę niewiele doczynienia.

PS: Czy są jakieś powody, dla których eggdrop-1.6.13-4 nie może być
przeniesiony do updates/general.

--
http://www.mysza.eu.org/      | Everybody needs someone sure, someone true,
http://www.ipv6.mysza.eu.org/ | Everybody needs some solid rock, I know I do.