-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 1 Maj 2003, 17:35:58 CEST

On Thu, May 01, 2003 at 16:35:01 +0200, Robert Kurtys wrote:

> problem  w tym, ze nie przedstawiles argumentow. tylko swoje odczucia,
> ktore imho moga byc sluszne, ale nie musza.

Moim głównym argumentem jest to, że Twoja propozycja jest szczególnym
przypadkiem mojej i może być za wąska. Więcej: przejście z mojego modelu
do Twojego jest _banalne_ za sprawą ogólnego makra specflags:

%define		specflags	%type_numeric

zaś w drugą stronę - nie....

> ano poprubuje sprawdzac poszczegolne zalozenia na modyfikowanych
> pakietach - cos ciekawego powinno wyjsc :)

...jak w PLD będzie kilkaset zoptymalizowanych specy, to zrobisz sobie

grep '^%define	specflags' *.spec | sort | uniq -d

Jeśli zobaczysz duże liczby i mało wierszy to _automatycznie_ będziesz
miał wydzielone klasy. Teraz powiedz, jak chcesz to osiągnąć swoim
modelem? Ręcznie sprawdzać owe kilka setek pakietów (o ile kiedykolwiek
osiągnie to taką skalę)?

Podsumowując: ja swoje przewidywania uwzględniam i nie zamykam drogi do
Twojego podejścia. Ty zaś zupełnie pomijasz takie możliwości.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/