RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów ... i nie tylko

Pon, 12 Maj 2003, 21:48:45 CEST

On Mon, 12 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Może na to odpowiesz? Bo to jest ważniejsze....

Jasne. Komentarze są po to generalnei żeby je olewać łukimem gotyckim.
A już cele dla któerych coś powstało szczególnie ..

> Po to, że taki katalog _już_ istnieje... Czemu go nie wykorzystać??

Umknęło mi to jakoś.
Będe upierdliwy w takim razie: /dev/null czy /usr/share/empty ?
Możesz pobawić się w wykazywanie wyuższości jednego nad drugim ..
(uwielbam tego typu paradyskusje w których zamiast porządnego myślenia
stosujesz improwizacje z czym w padnie w ręce .. nie wiedzieć czemu
ale Tobie szczególnie zdażaja się tego typu "przypadki" i to jak na razie
rególarnie .. w poniedziałki ;>)

Tak czy inaczej wracając: teraz wydaje mi się że istnienie
/usr/share/empty nie jest konieczne.