hotplug i okolice

Wto, 13 Maj 2003, 11:08:18 CEST

On/Dnia Tue, May 13, 2003 at 09:37:19AM +0200, Robert Grabowski wrote/napisał(a)
>    To, że wymaga załadowanych modułów (np. yenta-socket), to jest
> oczywiste
Nie takie oczywiste ale logiczne :)

> , ale czy wymaga uruhomionego cardmgr? U mnie na 2.4 po
> włożeniu sieciówki cardmgr mówi, że zostało włożone hotplug device i nic
> z tym nie robi - obsługą zajmuje się /sbin/hotplug ... Pytanie, czy tak
> jest zawsze ... Jeżeli tak, to możemy sobie jeden dimon darować ...

U mnie niestety w przypadku gdy pcmcia-cs jest wyłączone, moduł
yenta_socket załadowany to hotplug nie wykrywa włóżenia karty pcmcia :(
Z pcmcia-cs wystartowanym wszystko jest w porządku.
Karta to zoomair 4011 bodaj.

>   A tak kontrolnie ... czy po włożeniu karty dostajesz ip z dhcp (via
> dhcpcd)? Jeżeli masz wpisy na stałe, to mógłbyś to sprawdzić? U mnie po
> włożeniu karty hotplug wykonuje ifup eth0, ale adresu z dhcp nie dostaje
> ... Jak uruchomię ifup eth0 z łapy, to jest ok ...
Pojęcia nie mam gdyż mam tu tylko jedną kartę wlan i nic więcej.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux