TAGowanie zakazane.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 24 Maj 2003, 13:43:49 CEST

On Sat, 24 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wymyśl coś lepszego. Dyskusja to rozmowa w której występuje wymiana
> argumentów. W tym wypadku poprostu wystarczyło wymienić poprostu
> przynajmniej jeden scenariusz kiedy by to przeszkadzało w czymś.

A wiesz co mi to przypomina?
"Moje rozwiązanie _musi_ być dobre i _musi_ być wprowadzone, a wy
kombinujcie, żeby to miało ręce i nogi".

Oczywiście, że przesadzam i przejaskrawiam, ale po prostu chcę cię zmusić
do opamiętania. Bo to wygląda w ten sposób, że sugerujesz *wszystkim*, że
są niespełna rozumu oraz nie potrafią zrozumieć twojej-super-idei.

> Odpowiadanie na listy Twoje, Tomka i jak i Pawła czy jakiekolwiek inne
> które zaczunaać się od ptrzembuły typu "to jest durne"/"to jest
> głupie"/"ma to w dupie" czy inne ostrzegam że od tej pory nawet nie
> doczytam do końca tylko od razu skasuje.

Twój wybór (nie wiem czemu mnie tutaj umieściłeś - na ten temat
rozmawialiśmy niedawno). Obudzisz się z ręką w nocniku - gwarantuje.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...